جوانسازی پوست با PRP

تاریخ درج: 1398/09/05
جوانسازی پوست با PRP یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست می باشد که بدون عوارض جانبی پوستی صاف و یکدست را به شما هدیه می دهد. در واقع می توان گفت این روش باعث می شود در کنترل علائم پیری و کاهش چین و چروک موفق باشید و حتی با افزایش سن جوان و شاداب به نظر برسید.
 
- PRP چیست ؟
PRP یکی از اجزای خونی است که حاوی فاکتورها یا پروتئین های خاصی است که به لخته شدن خون کمک می کند. همچنین حاوی پروتئین هایی است که از رشد سلول حمایت می کند. این ماده از جداسازی پلاسما از خون و تمرکز بر روی آن تولید می شود که بافت های آسیب دیده بدن را برای رشد سلول های جدید و سالم تحریک کرده و باعث بهبودی آنها می شود.
 
- PRP صورت
جوانسازی پوست با PRP روشی ترکیبی از پلاسمای غنی شده و پلاکت های مشتق شده از خون فرد برای تحریک سلول های بنیادی می باشد که باعث ایجاد کلاژن و الاستین در پوست می شود و در نهایت پوستی نرم و جوان را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجا که PRP از خون خود فرد گرفته می شود هیچ گونه عارضه جانبی و حساسیتی را در پی ندارد. تنها چند هفته کوتاه پس از تزریق PRP کلاژن تازه تشکیل شده و سلول های جدید در پوست ایجاد می کند که بلافاصله بهبود کیفیت، رنگ و بافت پوست خود پس از تزریق قابل مشاهده خواهد بود.
 
- مزایای تزریق PRP
پوست درخشان و جوان تر به دلیل تشکیل رگ های خونی جدید، لطافت پوست به دلیل تشکیل کلاژن جدید و بازسازی پوست و ظاهری شاداب و سالم از جمله مزایای PRP صورت می باشد. 
 
- مدت زمان ماندگاری
دیدن نتیجه مطلوب برای جوانسازی پوست با PRP به زمانی در حدود 6 الی 8 هفته نیاز دارد. برخی از بیماران ممکن است فقط به یک جلسه درمان نیاز داشته باشند اما به طور کلی در  حدود 6 تا 9 ماه زمان نیاز است که باید یک بار برای نگهداری و جوانسازی پس از زمان ی شده این عمل را تکرار کنید.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :