جراحی بوکال

تاریخ درج: 1398/10/11
جراحی بوکال یک عمل زیبایی است که می تواند نگرانی های شما در مورد گونه برجسته و چاق را از بین ببرد. اگر  می خواهید در گونه و چهره خود توازن ایجاد کنید، از این عمل غافل نشوید  زیرا باعث می شود چهره ای جذاب تر را تجربه کنید. 
 
- جراحی بوکال چیست ؟
استخراج چربی یا از بین بردن چربی بوکال یک عمل جراحی پلاستیک برای کاهش برجستگی گونه با برداشت متناسب بافت چربی می باشد. هدف از انجام این عمل، کم حجم شدن گونه به روشی خاص و در ناحیه توخالی گونه می باشد. اگرچه چهره  پر و برجسته، جوان تر به نظر می رسد اما در برخی افراد این پری و چاقی بیش از حد بوده و توازن چهره را بر هم می زند، به همین دلیل جراحی بوکال برای این افراد بهترین گزینه محسوب می شود. 
 
- تعیین میزان استخراج چربی
اندازه استخراج چربی در جراحی بوکال در هر بیمار با بیمار دیگر و حتی در هر گونه با گونه دیگر با اندازه های مختلف متفاوت است. این جراحی به طور معمول در افرادی که دارای چهره های باریک و استخوانی هستند انجام نمی شود زیرا از بین بردن چربی بوکال در این افراد ممکن است صورت آنان را لاغر، پیر و خسته نشان دهد. 
 
- نحوه انجام عمل
جراحی بوکال یک عمل غیر تهاجمی است که به وسیله بی حسی موضعی و به صورت سرپایی در کلینیک های زیبایی انجام می شود. پس از بی حسی کامل پزشک برشی را در داخل دهان و در قسمت داخلی گونه ایجاد کرده که به وسیله آن، چربی اضافی در قسمت دیواره گونه را خارج می کند. در واقع این چربی ها با فشار دست بر روی گونه از برش خارج شده و با وسیله ابزار مخصوص جراحی برداشته می شود. اندازه این برش ها به نسبت اندازه گونه هر فرد متفاوت است. پس از اتمام جراحی این برش توسط بخیه جذبی بسته می شود. 
 
- عوارض جراحی بوکال
احساس کمی درد و تورم در ناحیه گونه پس از جراحی بوکال کاملا طبیعی بود که پس از برگشت گونه به حالت طبیعی رفع خواهد شد. همچنین بهتر است پس از جراحی بوکال 2 الی 3 روز استراحت مطلق داشته و به هیچ وجه سر خود را خم نکنید. زیرا این عمل باعث تجمع خون در گونه شده و احتمال بروز خونریزی، کبودی و تورم را افزایش می دهد.
 
- افراد مناسب جراحی بوکال
افرادی با وضعیت جسمی سالم و با وزن پایدار که و توقعات واقع بینانه از عمل دارند  گزینه مناسبی برای انجام این عمل می باشند. همچنین افرادی که سیگاری نبوده و از ظاهر گونه های چاق خود ناراحت هستند نیز کاندیدای خوبی برای این جراحی محسوب می شوند. اگر تصمیم خود را برای جراحی بوکال گرفته اید بهتر است زمانی را صرف مرور عکس های جراحی از بین بردن چربی باکال و آنچه در طول بهبودی باید انتظار داشته باشید، تعیین کنید. آماده سازی ذهنی قبل از جراحی بوکال به شما کمک می کند تا انتظارات معقول و منطقی از این عمل داشته باشند.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :