تکنیک های شگفت انگیز عکاسی

تاریخ درج: 1398/12/11
آنچه شما باید در عکاسی انجام دهید فقط الهام بخش بودن نیست، بلکه تکنیک های شگفت انگیز عکاسی مفیدی نیز می تواند به شما در دستیابی به تصاویر بهینه برای طرح های خود کمک کند و طبق خواسته های بسیاری از شما ، اکنون زمان آن رسیده است که اشتباهات خود را اصلاح کنید.
 
1. عکاسی با سرعت بالا
عکاسی پر سرعت از برخی فیلم ها با حرکات کند نمایش بسیار خیره کننده ای را به نمایش می گذارد. عکاسی با سرعت بالا از تصاویر مربوط به رویدادهای پر سرعت مانند بالن های شکوفا ، شکستن شیشه و مایعات پاشش ، ساختارهای جالبی را نشان می دهد که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند.
 
2. عکاسی Tilt-Shift
یکی از تکنیک های شگفت انگیز عکاسی، عکاسی Tilt-shift می باشد که به استفاده از حرکات دوربین در دوربین هایی با فرمت کوچک و متوسط اشاره دارد و معمولاً نیاز به استفاده از لنزهای مخصوص دارد.  تغییر شیب در واقع شامل دو نوع حرکت مختلف چرخش لنز نسبت به صفحه تصویر به نام شیب و حرکت لنزها به موازات صفحه تصویر  به نام shift. Tilt است که برای کنترل جهت صفحه تمرکز استفاده می شود و از این رو بخشی از تصویر تیز  به نظر می رسد. ی
 
3.  عکاسی سیاه و سفید
عکاسی سیاه و سفید زیبا یکی از زیباترین تکنیک های شگفت انگیز عکاسی و پست های الهام بخش می باشد.5 نکته برتر در این عکاسی برای اینکه شما را در مسیر درست قرار بگیرید تمرین ، تمرکز روی کنتراست ، تمرکز روی بافت ، استفاده از فیلترهای رنگی و موارد دیگر می باشد که باید به همگی این موارد آشنا باشید.
 
4. عکاسی مادون قرمز
تصاویر مادون قرمز نزدیک به دور از دوربین همیشه به نظر خوب نمی رسند و معمولا به اندازه تصاویر معمولی ضبط شده چشمگیر و زیبا نیستند. از این رو ، پردازش های زیادی برای بهبود این تصاویر انجام می شود. عکاسی مادون قرمز با یک دوربین دیجیتال به لطف عکاسی دیجیتال باعث می شود هر زمان که بخواهید عکس های مادون قرمز بگیرید. آنها را با موارد "معمولی" مخلوط کرده و نتایج را در یک نقطه مشاهده کنیم و تنظیمات را مطابق میل قلب خود انجام دهید.
 
5. عکاسی هنری با دود
عکاسی دودی خلاصه ای از بهترین نمونه های عکس ها و آثار هنری که دود در آن حاکم است. Smoke Art Photography مجموعه ای از تنظیمات معمولی ، تکنیک های مهم و تنظیمات لازم برای یک عکس هنری ایده آل از دود را توصیف می کند.
 
6. عکاسی ماکرو
عکاسی ماکرو مجموعه ای از عکس های ماکرو که کاملا آشکار و الهام بخش هستند و مطمئنا شما را در دنیای اطراف خود شگفت زده می کند. عکاسی ماکرو نحوه تهیه عکس های نزدیک از چیزهای کوچک می باشد. نکات مربوط به عکاسی ماکرو در دوربین های دیجیتال پوینت دارای عملکرد بهتری است اما همچنین دوربین های کامپکت نیز برای عکاسی ماکرو مفید هستند.
 
7. پردازش RAW
یک فایل تصویری خام حاوی داده های پردازش شده حداقل با حسگر تصویر است. پرونده های تصویر خام گاهی اوقات منفی دیجیتال نامیده می شوند ، زیرا آنها همان نقشی را دارند که منفی در عکاسی فیلم است. اما برخلاف این پرونده ها به پردازش بسیار بیشتری احتیاج دارند. RAW پردازش گردش کار با استفاده از ضبط فاز یک ضبط یکی 4 چیزی بیش از یک نسخه بازنویسی شده از مرحله ضبط One LE نیست. سرعت و کیفیت تبدیل RAW بهتری را ارائه می دهد و به عنوان یک ابزار گردش کار پردازش RAW بر نقاط قوت خود بنا می کند.
 
منبع:
دسته بندی: آتلیه عکس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :