تم عروسی و نامزدی با رنگ سال 2019

تاریخ درج: 1398/08/09
همانطور که می دانید رنگ مرجانی از سوی شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 2019 انتخاب شد. این رنگ که بیانگر شادابی و سرزندگی می باشد و شما می توانید آن را در جشن های مختلف به عنوان تم استفاده کنید. تم عروسی و نامزدی با رنگ سال 2019 شاید عنوانی عجیب به نظر اما بی شک یکی از زیباترین و جذاب ترین تم ها برای مراسم شما بوده که باعث می شود خاص دیده شوید.
 
- لباس نامزدی
یکی از آیتم هایی که می توانید آن را با رنگ سال ست نمایید لباس نامزدی، پاتختی، حنابندان، عقد و ... می باشد که استایل خاص و زیبایی به شما می بخشد. علاوه بر این می توانید کراوات، پایپون و یا پوشت داماد را نیز از همین رنگ انتخاب کرده و یک ست فوق العاده را تجربه کنید.
 
- مرجانی و کفش عروسی
از دیگر آیتم هایی که می توانید تم عروسی و نامزدی خود را با رنگ سال 2019 ست کنید کفش یا صندل عروسی است. به ویژه تم رنگی مجلس نیز به همین رنگ باشد. تضاد رنگی بین لباس و کفش عروس و همچنین هارمونی آن با مجلس یکی از جذابیت های مجلس شما می باشد. برای ایجاد این هارمونی می توانید از تشریفات مجالس کمک گرفته و این کار را به آنها بسپارید.
 
- لباس ساقدوش
از دیگر خدماتی که تشریفات مجالس در این زمینه می توانند به شما ارائه دهند معرفی و تهیه لباس برای ساقدوش ها می باشد. شما می توانید از آنها بخواهید تم رنگی لباس ساقدوش ها را به رنگ سال 2019 یعنی رنگ مرجانی انتخاب کنند. بی شک این رنگ یکی از ایده های عالی و جذاب در این زمینه بوده که مطمئنا ساقدوش ها نیز از آن استقبال می کنند.
 
- لباس عروس
از انجا که لباس عروس در هر صورت باید سفید و خاص باشد شما می توانید با یک انتخاب جسورانه متفاوت جلوه کنید و لباس عروسی با هاله ای از رنگ مرجانی انتخاب کنید و یا دامن لباس خود را به صورت سایه روشن یا آمبره مرجانی برگزینید. اگر تهیه این لباس برای شما سخت می باشد می توانید از گروه تشریفات مجالس بخواهید یک مزون برای دوخت لباس عروس به شما معرفی کنند.
 
- گل آرایی و دسته گل عروس
از دیگر آیتم های جذاب که می توانید آن را با رنگ سال 2019 ست نمایید گل آرایی مجلس و دسته گل عروس به رنگ مرجانی است. این رنگ فضایی رویایی و شیک را برای شما خلق خواهد کرد. در این زمینه نیز بسیار خبره بوده و می توانند مجلس را بخوبی با این رنگگل دیزاین کنند.
 
منبع:
دسته بندی: تشریفات مجالس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :