تزریق چربی زیر چشم

تاریخ درج: 1398/08/14
یکی از جدیدترین روش های درمانی که باعث می شود سیاهی و گودی زیر چشم از بین برود تزریق چربی زیر چشم می باشد. با این تکنیک علاوه بر خواص گفته شده باعث کاهش چین و چروک در اطراف چشم شده و کاملا ایمنی و بدون خطر می باشد. با ما همراه باشید.
 
- علل سیاهی دور چشم
افزایش سن باعث کاهش حجم و چربی در پوست شده با افتادگی پوست، چین و چروک در ان افزایش می یابد. در واقع از دست دادن چربی و کم حجم شدن صورت یکی از علائم فزاینده پیری بوده که بیشتر نمود خود را در زیر و اطراف چشم نشان می دهد. این ریزش حجم را می توان با پرکننده های طبیعی یا تزریق چربی احیا کرد. 
 
- تزریق چربی زیر چشم
تزریق چربی زیر چشم معمولا به وسیله دستگاه لیپوساکشن انجام می شود که در آن چربی اضافی در ناحیه شکم و ران را برداشته و با جزییات وارد بافت زیر چشم می کند. این فرایند مانند گذشته انجام نشده  و در آن پس از برداشت چربی از قسمت های دیگر در دستگاه سانترفیوژ با قدرت بالا می چرخد. با این روش ریزگردها جدا شده و چربی خالص باقی می ماند. در واقع این عمل به چربی اجازه می دهد تا زمان بیشتری زنده مانده و دوام بیشتری داشته باشد. همچنین تزریق چربی به زیر چشم با این روش باعث ایجاد ظاهری نرم و طبیعی در بافت مورد نظر می شود. علاوه بر این به دلیل آنکه چربی پس از گذشت مدتی فروکش کرده و جذب بدن می شود در هنگام تزریق مقدار بیشتری از آن به زیر چشم تزریق می شود که در نگاه اول شاید به مذاق بیمار خوش نیاید.
 
- نکات مهم تزریق چربی
از آنجا که پوست اطراف چشم یکی از حساس ترین و نازک  ترین پوست صورت می باشد بنابراین باید قبل از تزریق یک بررسی کلی از بدن بیمار انجام شود. در هنگام تزریق نیز باید دقت کنید تا نواحی فرورفته بدون بستن منافذ عروقی پر شوند زیرا بسته شدن عروش خونی زیر چشم می تواند بسیار خطرناک بوده و باعث کم بینایی شود. که این موضوع کاملا به مهارت پزشک بستگی دارد. همچنین به دلیل آنکه تزریق چربی باید به صورت عمودی باشد بنابراین بهتر است بیمار در حین عمل نشسته باشد. 
 
-  عوارض تزریق چربی زیر چشم
تزریق چربی یکی از بی خر ترین و امن ترین روش های از بین بردن سیاهی دور چشم می باشد اما ممکن است پس از تزریق چربی در زیر چشم مقداری کبودی و تورم وجود دارد که در طی مدت یک هفته از بین خواهد رفت.
 
- مدت زمان ماندگاری
 این روش یک روش بدون درد با ماندگاری بالا و نزدیک به یک سال می باشد که با رفع سیاهی و گودی زیر چشم چهره شما حداقل  سال جوان تر نشان خواهد داد و نیاز به ترمیم مجدد ندارد.
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :