ترفندهای آرایشی مردانه

تاریخ درج: 1398/08/06
برخی مردان نیز مانند زنان به زیبایی خود اهمیت داده وبه دنبال روش هایی برای افزایش این زیبایی و جذابیت هستند. اگرچه زمانی که صحبت از آرایش مردان به میان می آید با برخوردهای نامناسبی مواجه می شویم اما برخی ترفندهای آرایشی مردانه به شما کمک خواهد کرد تا در عین داشتن صورتی زیبا و شفاف، ظاهر مردانه خود را حفظ کرده و جذاب تر دیده شوید. با ما همراه باشید.
 
 1. آرایش مو 
یکی از ترفندهای آرایشی مردانه آرایش موی می باشد که باید کاملا متناسب با زاویه چهره شما باشد. بنابراین از آرایشگر خود بخواهید مدل موهای شما را بر اساس فرم صورت و چهره تان کوتاه و یا اصلاح کند. البته در این زمینه آرایشگران حرفه ای وجود دارند که با تجربه خود می توانند شما را یاری دهند. البته رشد مو و مدل مویی که انتخاب کنید نیز در این زمینه موثر است و باید به گونه ای باشد تا بتوانید حداق یک بار در ماه به آرایشگر خود سر زده و فرم موهای خود را اصلاح کنید. 
 
2.  پاکسازی صورت  
از دیگر ترفندهای آرایشی مردانه که اغلب آن را مختص به زنان می دانند پاکسازی صورت می باشد. اما مردان نیز می توانند از این روش بهره گرفته و با استفاده از مواد پاک کننده ملایم، انواع تونرها و لایه بردار ها پوست، صورت خود را از وجود هرگونه آلودگی پاکسازی کند تا همواره پوستی صاف و سالم داشته باشد. اهمیت این موضوع در مردان به دلیل گذراندن بیشتر ساعات روز در بیرون از خانه بیشتر می باشد. بنابراین هر شب قبل از خواب صورت خود را شستشو داده و حداقل هفته ای دو بار از اسکراب ها و لایه بردارهای مناسب با پوست خود استفاده نمایید تا علاوه بر پاکسازی منافذ، پوست بتواند نفس تازه ای بکشد.
 
3. آرایش ریش مردان 
ریش از جمله محاسن مردانه می  باشد که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. برخی از آقایان برای خود سبکی خاص در مورد آرایش ریش دارند، برخی بلند و برخی هم کوتاه را دوست می دارند که البته انتخاب هر یک از این مدل ها بستگی به مد روز و تناسب صورت وی با نوع آرایش ریش ها دارد. البته فصل نیز در این روند بی تاثیر نیست برای مثال در روزهای گرم تابستان بیشتر آقایان از ریش های کوتاه استفاده می کنند تا گرمای هوا  آنها را اذیت کند و برعکس در روزهای سرد زمستان از ریش بلند برای آرایش چهره خود استفاده می کنند تا پوست صورت ا سرمای زمستان حفظ کنند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :