تاتو ابرو و عوارض آن

تاریخ درج: 1398/09/04
یکی از روش های قدیمی و مرسوم برای پرپشت نشان دادن ابرو تاتو می باشد که با وجود روش های نوین دیگر هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. اگر قصد این کار را دارید بهتر است قبل از انجام آن با تاتو ابرو و عوارض آن به طور کامل آشنا شوید. 
 
- تاتو ابرو
تاتو ابرو یک روش قدیمی و آسان با طیف گسترده ای از رنگ ها بوده که ظاهر ابرو را تغییر داده و آن را پرپشت و خوش حالت نشان می دهد. این روش یک روش تقریبا دائمی با ول عمر طولانی بوده که نیاز به ترمیم دارد یعنی بعد از اتمام اولین جلسه و گذشت 4 تا 6 هفته باید برای ترمیم به آرایشگر خود مراجعه کرده تا با تجدید رنگدانه ها از نتیجه کار مطمئن شوید. البته این مدت بسته به نوع پوست شما و قبول رنگ توسط آن متغیر می باشد. 
برای تاتو ابرو معمولا از بی حسی موضعی استفاده می شود رنگ قابل استفاده در این روش پس از مدت کوتاهی جذب پوست شده و با نفوذ به عمق پوست به آن رنگ می بخشد. 
 
- عوارض تاتو ابرو
یکی از عوارض ناشی از تاتو ابرو انتقال بیماری ویروسی مانند ایدز و هپاتیت در صورت عدم استفاده از سوزن های یکبار مصرف می باشد اما اگر از سوزن های یک بار مصرف و استریل استفاده شود این روش کاملا بی خطر می باشد.  اما ظاهر آن به نسبت سایر روش ها کمی برجسته و مصنوعی به نظر می رسد. از دیگر عوارض تاتو ابرو درد به هنگام انجام این عمل می باشد زیرا سوزن های مورد استفاده در تاتو ابرو به نسبت سوزن های جدید، کلفت بوده و حتی با بی حسی نیز شما درد را حس خواهید کرد. علاوه بر این به دلیل پر شدن نقطه به نقطه در این روش و ایجاد قاب در ابرو، پس از تاتو ظاهر ابروی شما مصنوعی به نظر خواهد رسید.
 
- مراقبت های پس از تاتو ابرو
پس از انجام تاتو ابرو به مدت 2 الی 3 روز نباید حمام کرده و بستر ابرو را چرب نگه دارید. پس از آن می توانید طبق معمول دوش بگیرید، شنا کنید و کار کنید. در آخر و پس از طی این زمان ابروها به تدریج کاملا طبیعی به نظر می رسند. به تناسب رنگ پوست و ماندگاری آن در پوست می توانید از رنگ های متنوع برای تتو ابرو استفاده کنید اما به سبب کمرنگ شدن رنگ اولیه بهتر است از رنگی با یک درجه تیره تر از رن انتخابی خود استفاده کرده تا پس از کمرنگ شدن به رنگ دلخواه خود دست یابید. 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :