بهترین کرم مرطوب کننده پوست برای آقایان

تاریخ درج: 1398/10/24
در حالی که همیشه  بازار محصولات مراقبت از پوست را بیشتر مورد علاقه خانم ها می باشد اما تمرکز آقایان طی چند سال گذشته روی چند سال اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است.  برخی از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست برای آقایان به شما کمک می کند تا نه تنها جوان به نظر برسید بلکه حاوی مواد تشکیل دهنده اصلی نیز می باشد که به همراه محافظت SPF در برابر آفتاب ، چهره شما را مرطوب می کند. 
 
- روال مراقبت از پوست
اگر شما مانند برخی از آقایان هستید و روال روزمره مراقبت از پوست  را بخوبی می دانید. باید آگاه باشید پس از اصلاح با ریش تراش استفاده از یک اسپلش یا افترشیو بسیار ضروری است. اما مراقبت کننده های پوست امروزی از پوست و نظافت آقایان بسیار جدی تر و سودمندتر از آن تلقی می شوند. شما همچنین یک میلیون انتخاب از جمله لوسیون بدن ، کرم های ضد پیری ، درمان آکنه ، پاک کننده های صورت و غیره دارید.
 
 
- انتخاب کرم صورت بر اساس نوع پوست شما
هنگام انتخاب کرم صورت ، یک تن برای انتخاب شما وجود دارد. برای کمک به شما در طی کردن این روند ، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید قبل از خرید آنها را بدانید. اول اینکه نوع پوست شما چیست؟
- حساس: 
اگر شما در حال انجام کارهای روزمره اصلاح خود با تیغ  به سادگی مستعد تحریک کمی پس از تراشیدن هستید ، بسیار مهم است که کرم صورتی را  انتخاب کنید که این کار را انجام ندهید. در واقع شما موادی لازم را دارید که باعث تحریک طولانی مدت نشود. بنابراین کرم صورت برای پوست های حساس که عاری از مواد شیمیایی خشن می باشند بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند.

- چرب : 
حال اگر پوست چرب و روغنی دارید ، بسیار مهم است که کرم صورت شما حاوی روغن های طبیعی به عنوان پایه نباشد زیرا این روغن ها باعث می شود چهره شما به شکلی فوق العاده براق به نظر برسد. در عوض آنچه شما می خواهید کرمی است که پوست شما را کمی خشک تر نشان می دهد تا چهره ای یکنواخت تری به شما بخشد.

- خشک:
 برخلاف پوست چرب که به کرم خشک کننده بیشتری احتیاج دارد ، اگر شما پوست خشک و یا پوسته پوسته دارید ، باید یک کرم صورت که با مواد مرطوب کننده بارگذاری شده است را انتخاب کنید. خاصیت آبرسان کننده یک کرم با کیفیت صورت نه تنها باعث کاهش پوسته پوسته شدن بلکه همچنین پر کردن چین و چروک های شما می شود.
 
- طبیعی:
 اگر پوست شما جایی در وسط بین خشک و چرب است و از نظر محصولات بسیار حساس نیست ، بهتر است از کرم صورتی استفاده کنید که دارای طیف معتدل تر بوده و  تعادل ظریفی در پوست ایجاد کند.
 
- ترکیبات مرطوب کننده
بهترین کرم مرطوب کننده پوست برای آقایان باید حاوی رتینول باشد. این یک ماده رایج موجود در محصولات مراقبت از پوست می باشد که برای مرطوب کننده های صورت ضروری است ، زیرا به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده عمل می کند و باعث کاهش سلول های مرده پوستی که منافذ آن را مسدود می کند، می شود.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :