بهترین زمان اصلاح صورت

تاریخ درج: 1398/08/21
شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که بهترین زمان اصلاح صورت چه زمانی است ؟ و شاید هم بدون آگاهی از این موضوع نسبت به اصلاح صورت خود اقدام کرده باشید. اما باید بدانید آگاهی از پاسخ این سوال می تواند کمک زیادی به سلامت پوست شما کرده و باعث شادابی آن شود.
 
- زمان مناسب برای اصلاح صورت
بهترین زمان اصلاح صورت زمانی است که پوست مرطوب باشد. بنابراین سعی کنید این کار را در حمام انجام دهید و آن را به زمان انتهایی حمام که آب فراوان به پوست رسیده و کاملا مرطوب است موکول کنید. اگر می خواهید صورت خود را با ماشین تراش اصلاح کنید اما دستگاه شما ضد آب نیست حتما  قبل از اصلاح از یک ژل یا خمیر اصلاح متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید تا احتمال بروز حساسیت، التهاب و قرمزی را به صفر برسانید. زیرا اصلاح صورت در زمانی خشک بودن پوست  علاوه بر بروز جوش، امکان بریدگی و خراش را نیز بالا می رود. حتی اگر به روش سنتی و با خودتراش مردانه صورت خود را اصلاح می کنید بهتر است از خمیر ریش یا ژل اصلاح استفاده کنید. پس از اصلاح نیز صورت خود را شسته و با حوله کاملا خشک نمایید.
 
- تعداد دفعات اصلاح
بعد از تعیین زمان مناسب برای اصلاح صورت، باید تعداد دفعات این عمل در طول هفته را نیز مد نظر قرار دهید. استفاده مداوم و روزانه از خود تراش و کشیدن آن روی پوست باعث می شود تا پوست شما حساس و دچار آکنه شود. اما اگر از سوی محل کار یا موقعیت خود، اجباری به این کار ندارید بهتر است ته ریش را انتخاب کرده و یا یک روز در میان از خود تراش استفاده کنید. البته مضرات استفاده از ماشین اصلاح صورت بسیار کمتر از خود تراش بوده و به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از ماشین ریش تراش استفاده کنید تا همیشه پوستی شفاف و شش تیغ داشته باشید بدون اینکه کوچکترین آسیبی به پوست صورت شما وارد شود.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :