بهترین روش پیرایش ریش

تاریخ درج: 1398/10/12
ریش همیشه حالت جسورانه ای داشته و یکی از عوامل زیبایی صورت آقایان می باشد. اما این بدان معنا نیست که بتوان رشد ریش را به حال خود گذاشت و بهتر است با بهترین روش پیرایش ریش آشنا باشید تا بتوانید به زیبایی و جذابیت چهره خود بیافزایید. 
 
- پیرایش ریش چیست؟
پیرایش سبک و شکل تازه ای به ریش می بخشد و ریش بدون فرم فقط موهای بیرون زده از صورت است که شما را شلخته و نامرتب نشان می دهد. بنابراین بهترین روش پیرایش ریش این است که تمام طول و خط گردن ، گونه ، خط سبیل و لب را دنبال کنید البته این به مدل ریش انتخابی شما نیز بستگی دارد.
 
- مراحل کوتاه کردن ریش
1. اصلاح کامل ریش
در ابتدا ریش خود را بشویید و خشک کنید. بهترین روش برای پیرایش ریش، کوتاه کردن قسمت های اضافی آن به تدریج است. برای این کار می توانید ماشین ریش تراش خود را به طولانی ترین حالت تنظیم کنید و ریش خود را در تمامی قسمت ها کوتاه کنید. این عمل را در جهت رشد موها انجام داده تا فله اضافی از بین برود. همچنین با استفاده از تنظیمات کوتاه تر این کار را تکرار کنید تا اینکه طول مورد نظر را بدست آورید.
 
2. اصلاح خط گردن
برای اصلاح خط گردن، انگشت خود را به صورت افقی درست بالای استخوان گردن خود قرار دهید و یک نوار عمودی زیر این خط فرض کنید. از زیر خط فک خود به یک طرف کار کنید ، سپس به مرکز برگردید و این عمل را در طرف مقابل نیز انجام دهید. توجه کنید اگر یک ریش کاملی دارید خط گردن مهم است. همچنین با استفاده از ریش تراش موهای بریده شده و نامرتب واقع در زیر گردن خود را اصلاح کنید. آنها باید برداشته شده و راه دیگری وجود ندارد.
 
3. آنکارد ریش
اگر می خواهید ریشی طبیعی داشته باشید، آن را همانطور که هست بگذارید. اما برای داشتن ظاهری مرتب و جذاب، به دنبال یک خط مستقیم بالای گونه و زیر آن باشید. هرچه خط لب پایین تر باشد ، طول بیشتری به چهره شما می بخشد. در واقع می توان گفت آنکارد ریش بر فرم چهره شما تاثیر زیادی می گذارد.
 
4. فرم دهی به سبیل
می توانید سبیل های خود را به همان روش ریش اصلاح کنید یا کمی بلندتر بگذارید تا بیشتر جلوه کند. برای داشتن خط لب خوب و تمیز ، دهان خود را ببندید و لبخند بزنید. سبیل خود را تمیز نگه دارید و قسمت زیرین را اصلاح کنید تا یک خط 1 میلی متر شفاف در بالای لب های خود ایجاد کنید.
 
! نکته
دانستن بهترین روش پیرایش ریش چیزی از مهارت های زندگی است و به شما خدمت خوبی را ارائه می دهد، بنابراین آن را مرتب نگه دارید زیرا یک دارایی برای چهره شما خواهد بود.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :