برترین رنگ موهای 2019

تاریخ درج: 1398/02/03
با شروع سال جدید میلادی برترین رنگ موهای 2019 نیز معرفی می شوند. این رنگ ها از جمله رنگ هایی هستند که توجه هر کسی  را بخود جلب می کنند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط دقت کنید رنگ های سرد و پلاتینه مناسب زمستان نیستند و بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنید و بالعکس.
 
1. رنگ مسی : 
یکی از برترین ترندهای رنگ مو 2019 برای افراد سفید پوست رنگ موی مسی است. این رنگ با گرمای خودش چهره شما را شاداب نشان خواهد داد.

2. بلوند کنفی : 
این رنگ از پلاتینیوم گرم تر بوده و برای کسانی که به رنگ موی بلوند علاقه دارند مناسب می باشد. این  بلوند بصورت یکدست نیست وشما را به یاد موی عروسک های باربی خواهد انداخت.

3. آمبره :
این مدل رنگ مو ترکیبی از رنگ موی طبیعی و رنگ موی شماست و از ساقه به سمت ریشه روشن تر می شود. همچنین مناسب کسانی است که حوصله تجدید رنگ ریشه مو را ندارند.
 
4. قهوه ای موکا : 
اگر می خواهید در روزهای سرد زمستان جوان تر وگرم تر بنظر برسید قهوه ای موکا انتخاب مناسبی است . البته این رنگ در ترکیب با هایلایت نیز زیبا دیده می شود.

5. بالیاژ سرد : 
اگر رنگ موی شما جز رنگ های سرد محسوب شده وبه شما می آید، لزومی ندارد آن را در این فصل تغییر دهید. شما می توانید از بالیاژ دودی یا رنگ های ساده مانند قهوه ای تنباکویی بر روی موهای خود بهره ببرید.

6. رنگ نارنجی مرجانی : 
این رنگ سال لطیف و دوست داشتنی که به هر رنگ پوستی می آید از جمله برترین ترندهای رنگ مو 2019 محسوب می شود. 

7. مشکی پرکلاغی : 
این رنگ موی نوستالژیک سن شما را کمتر نشان داده وباعث می شود جذاب تر دیده شوید. البته جلوه این رنگ بر موهای لخت و کراتینه بیشتر است. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :