انواع مدل ریش جذاب برای آقایان

تاریخ درج: 1398/09/03
با اینکه ریش یکی از عوامل جذابیت در مردان می باشد اما شاید باورتان نشود برخی از انواع آن می تواند جذابیت شما را دوچندان کرده و چهره شما از یک قیافه پسرانه به یک صورت مردانه پر ابهت تبدیل کند. ما در این مقاله همراه شما هستیم تا شما را با انواع مدل ریش جذاب برای آقایان آشنا کرده تا چهره ای مردانه و خاص داشته باشید.
 
1. ته ریش
یکی از رایج ترین انواع مدل ریش جذاب برای آقایان ته ریش می باشد. ین مدل به خودی خود ظاهری مرتب داشته و رسیدگی به آن چندان سخت نیست. علاوه بر این ته ریش باعث می شود چهره شما مردانه به نظر رسیده و جای زخم و جوش در صورت کمتر دیده شود. 
 
2. ریش بزی
این مدل نیز یکی از پرطرفدارترین مدل های ریش برای مردان می باشد که نیازی به حجم زیادی ندارد. این مدل بالای لب و چانه را پوشش داده و باعث می شود جذاب تر از قبل دیده شوید. همچنین ریش بزی یک مدل مناسب برای صورت های گرد به شما رفته و صورت تان را کشیده تر نشان می دهد. 
 
3. سبیل پرپشت و ته ریش
این مدل ریش ترکیبی نشان دهنده تنوع صاحب ریش در انتخاب مدل ریش می باشد. این سبک از ریش و سبیل، موهای اطراف ریش کم پشت بوده اما در قسمت سبیل تراکم بیشتر است و باعث می شود مردانگی و جذابیت شما بیشتر دیده شود. علاوه بر این این مدل ریش توجه را به قسمت بالایی صورت معطوف کرده و در تغییر فرم هندسی صورت تاثیر زیادی دارد.
 
4. ریش کوتاه
از دیگر انواع مدل ریش جذاب برای آقایان ریش کوتاه است که برای انواع تیپ و استایل مناسب می باشد. البته می توان گفت این مدل یک گزینه مناسب برای محل کار نیز به شمار می رود اما باید در فرم دادن به آن دقت کنید تا بتوانید نواقص صورت را به خوبی پوشش دهید. اگر غبغب دارید کافی است ریش را کمی بلندتر گرفته و تا زیر گلو ادامه دهید.
 
5. ریش بلند 
یکی از علاقه مندی های مردان که دوست دارند حداقل یک بار آن راتجربه کنند گذاشتن ریش بلند می باشد. اما قبل از گذاشتن این مدل ریش بهتر است به فرم صرت خود توجه کنید زیرا این ریش به هر فرم صورتی نمی آید. اگر صورت شما باریک است کافی ریش خود را در طرفین صورت بلند نگه دارید اما اگر صورت گردی دارید می توانید در ناحیه چانه ریش را بلند کرده و در طرفین آن را کوتاه نگه دارید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :