انواع ماشین اصلاح صورت مردانه

تاریخ درج: 1398/08/20
یکی از آیتم هایی که بر زیبایی و آراستگی مردان می افزاید اصلاح صورت می باشد. ابزار متنوع و زیادی برای اصلاح صورت مردان وجود دارد که در بین آنها ماشین های اصلاح کاربرد بیشتری دارند. اگر جز افرادی هستید که از تنوع این محصولات آگاهی ندارید با ما همراه باشید تا شما را با انواع ماشین اصلاح صورت مردانه آشنا کنیم.
 
- انواع ماشین اصلاح صورت
ماشین های اصلاح مردانه دارای دو مدل چرخشی  و ورقه ای بوده که هر یک از آنها کاربردهای خاص و متفاوتی دارند. 
- ماشین تیغه ای 
ماشین های چرخشی یا تیغه ای دارای سه تیغه بیضی شکل قابل انعطاف بوده که چرخش 360 درجه دارند و به راحتی می توانند روی کل صورت بدون ایجاد هیچ برشی حرکت کرده و حتی ضخیم ترین موها را نیز د کوتاه ترین زمان اصلاح می کنند. همچنین گزینه مناسبی برای گذاشتن و مرتب کردن ته ریش هستند.
 
- ماشین موزر یا ورقه ای
ماشین ریش تراش های ورقه ای که به ماشین اصلاح موزر نیز معروف هستند، دارای تیغه تیز حرکتی در پشت فویل هستند که ریزترین موها را اصلاح کرده و به اصطلاح صورت را شیش تیغ می کنند. به همین دلیل از این ماشین برای تمیز کردن پشت گردن و گوش نیز استفاده کنید. 
 
- ماشین ترکیبی
از دیگر انواع ماشین اصلاح صورت مردانه می توان به نوع دیگری اشاره کرد که ترکیبی از دو مدل گفته شده بوده و به تریمر یا کوتاه کننده معروف است. اگر قصد کوتاهی ریش و مو با یک دستگاه را دارید، این نوع ماشین انتخاب مناسبی است. اما بهتر است بدانید که این نوع از ماشین ها به علت چند کاربره بودن بسیار حساس بوده و طول عمر کوتاه تری دارند. 
 
! نکته آخر
در هنگام خرید ماشین اصلاح صورت مردانه دقت کنید تا دستگاه شما تنها برای یک کاربرد تهیه و تولید شده باشد زیرا ماشین های چند کاربره موتور ضعیف تری داشته و طول عمر کوتاه تری دارند. همچنین این ماشین نمی توانند همراه خوبی برای شما در طول سالیان طولانی باشند و در واقع باعث صرف هزینه اضافی برای شما خواهند شد گرچه به نظر می رسد گویا با خرید یک ماشین چند کاربره مقرون به صرفه رفتار کرده اید اما در واقعیت اینطور نیست.
همچنین دقت کنید تا ماشین ریش تراش شا ضد آب باشد تا بتوانید در حمام که پوست رطوبت کافی دارد از آن استفاده نمایید. این کار باعث می شود پوست شاداب و مرطوب باقی بماند.

 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :