انواع ماسک آلوئه ورا برای تقویت مو

تاریخ درج: 1398/09/04
یکی از  گیاهان موثر و مفید در سلامت پوست و مو آلوئه ورا می باشد که باعث می شود موهایی براق و پرپشت داشته باشید. شما می توانید انواع ماسک آلوئه ورا برای تقویت مو را تهیه کرده و از خواص ارزشمند این گیاه بهره مند شوید. با ما همراه باشید.
 
1. آلوئه ورا و روغن نارگیل
 آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی عمیقا  باعث تغذیه مو، حذف سلول های مرده پوست از سطح و رشد سالم موها می شود. برای تهیه ماسک تقویت کننده مو باید ۳ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا با ۲ قاشق غذا خوری روغن نارگیل به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سپس موها را به چند دسته تقسیم کنید و مخلوط مواد را به نوک ساقه ها بمالید و اجازه دهید به مدت ۱ ساعت روی سر شما بماند. استفاده از این ماسک هفته ای یک بار توصیه  می شود.
 
2. آلوئه ورا و عسل
از دیگر انواع ماسک آلوئه ورا برای تقویت مو ترکیب آن با عسل می باشد. عسل ،حاوی ترکیبات ضد باکتری و ضد قارچی است که باعث پاکسازی مو از عفونت و قارچ می شود. علاوه بر این آلوئه ورا نیز مانع از ریزش بیش از حد مو و محافظت از آن می شود. در واقع این ماسک یکی از بهترین ماسک ها برای احیای موهای چرب محسوب می شود. برای تهیه آن کافی است  
۳ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا با ۳ قاشق غذا خوری عسل مخلوط کرده و به موهای خود بمالید و ماساژ دهید . سپس بعد از ۲۰ دقیقه، موهای تان را بشویید. این ماسک را ۳ بار در هفته استفاده کنید.
 
3. آلوئه ورا و آبلیمو
این ماسک یکی از بهترین ماسک ها برای مقابله با اختلالات PH در مو است.این دو ماده با تقویت فولیکول های مو باعث می شوند موها بدون هیچ گونه مشکلی از قارچ و باکتری ها برای مدت طولانی عمر کنند. برای تهیه آن باید 3 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا با 2 قاشق غذا خوری آبلیمو مخلوط کنیدو به تمام قسمت های موهای خود بمالید و پس از 30-20 دقیقه بشویید.این ماسک را در هفته یکبار مصرف کنید.
 
4. آلوئه ورا و تخم مرغ
از دیگر انواع ماسک آلوئه ورا برای تقویت مو ترکیب با تخم مرغ است. پروتئین های تخم مرغ در  ترکیب با  آب آلوئه ورا یک تسکین دهنده  قوی برای افرادی است که مشکل ریزش بیش از حد مو دارند. این ماسک از طریق فولیکول های مو به طور عمیق به رشته های مو نفوذ کرده و آن را تقویت می کند و از رشد طبیعی مو حمایت می کنند. برای تهیه این ماسک 4 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و 1 عدد تخم مرغ درون کاسه ای به خوبی با هم مخلوط کنید و به تمام موهای خود بمالید و پس از 30 دقیقه بشویید.این ماسک را در هفته 3 بار استفاده کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :