انواع سبیل مردانه

تاریخ درج: 1398/10/19
برای رسیدن به ظاهری دلخواه در سبیل باید مواردی همچون شکل ، تراکم و انواع سبیل مردانه را در نظر بگیرید. بعد از انتخاب مدل سبیل دلخواه، وقت آن رسیده است که به هنر پیرایش آن  تسلط داشته باشید تا بتوانید آن را به درستی فرم دهید.
 
1. سبیل دالاس
دالاس با اشاره به کابوی ، مدتهاست که یکی از با اطمینان ترین انواع سبیل مردانه است. برای فرم دهی به این نوع سبیل کافی آن را به صورت مرتب نمیز کرده و مرتب کنید. بر خلاف تصور دالاس به راحتی قابل دستیابی است و فقط کافی برای داشتن این مدل سبیل حداقل 5 ماه صبر کنید.
 
2. سبیل طبیعی
این سبیل است برای كسانی كه دوست دارند مردانگی خود را به روشی نادیده و بدون دردسر بیان كنند یکی از ساده ترین انواع سبیل مردانه و کوتاه است که در عین سادگی بسیار زیبا به نظر می رسد.
 
3. سبیل دسته دار
سبیل های دسته دار با لبه های پر پیچ و خم بیشتر شبیه به دسته های دوچرخه است که به طرز ظریف برانگیخته شده اند. بهترین حالت برای این مدل، چهره مربعی زیبا کابوی شکل می باشد که می تواند به شما کمک کند تا دیگر سبک های سبیل را کنار بزنید.
 
4. سبیل مدادی
یکی از انواع سبیل مردانه که برگرفته از سبک مداد های باریک بوده و مورد علاقه بزرگان واقعی مانند ارول فلین و دیوید نیون بود. این سبیل  تقریبا برای هر نوع صورت با حالت طبیعی مناسب است.در واقع یکی از سبک های سبیل برای موهای نازک نیز هست.
 
5. سبیل نعل مانند
این مدل از انواع سبیل مردانه ترکبیی از سبیل های دسته دار و پروفسوری بدون قسمت انتهایی در چانه است.از آنجا که این فرم یک سبک قدیمی محسوب می شود باید قبل از انتخاب این مدل فرم صورت و تراکم سبیل خود را مدنظر قرار دهید تا بر زیبایی شما افزوده شود.
 
6. سبیل هرمی
این سبیل پیچیده با پایه گسترده ای است که با رسیدن به بینی کمی باریک می شود. اگر این مدل به درستی اصلاح شود یکی از چالش برانگیزترین انواع سبیل مردانه و کوتاه محسوب شده که نیازی به رشد ندارد. دم هرم تقریبا در هر شکل صورت خوب به نظر می رسد و مرزهای آن به راحتی با یک صاف کننده دقیق حفظ می شود. سبیل هرمی برای هر فرم صورت مناسب می باشد.
 
7. سبیل کلارک
در یک نگاه پیشرفته مطمئنا هیچ سبیلی بهتر از Clark Gable وجود ندارد. این یکی از برجسته ترین و مرتب ترین انواع سبیل مردانه می باشد که باید دقت کنید نگهداری روزانه آن برای حفظ استانداردهای بی عیب و نقص موهای صورت ضروری است. این مدل برای موهای کم رنگ و بور مناسب بوده و می تواند در پس زمینه ریش ادغام شود.
 
8. سبیل نظامی
سبیل نظامی با لبه های خمیده بالا و لبه زیرین که روی لب نمی رود، توجه و احترام فوری فرمان را نشان می دهد. این مدل برای  چهره های مربعی با خط فک بسیار مناسب بوده و باعث زاویه دار شدن چهره می گردد. 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :