اشتباهات متداول در تشریفات مجالس

تاریخ درج: 1398/09/05
همانطور که برخی از خلاقیت ها و ایده های ناب می تواند باعث شود یک گروه تشریفات مجالس محبوب و ماندگار شود به همان اندازه اشتباهات متداول در تشریفات مجالس می تواند باعث سقوط و از میدان خارج شدن این گروه شود. با ما همراه باشید تا بتوانید همیشه در بین رقبا باقی مانده و بدرخشید.
 
1. واسطه گری
یکی از اشتباهات متداول در تشریفات مجالس واسطه گری برای دیگر مشاغل می باشد که در دراز مدت موجب حذف این گروه از میدان خواهد شد. در واقع این خدمات به جای ارتقا و پیشرفت به بیراهه رفته و کم کم از میدان رقابت خارج می شوند.
 
2. در نظر نگرفتن توان اجرایی
برخی از گروه های تشریفات مجالس بدون در نظر گرفتن توان اجرایی و استخئام افراد مجرب اقدام به دریافت سفارشات می کنند اکه این عمل باعث کاهش کیفیت در کار می شود بنابراین پیشنهاد می شود حداقل برای یک بار هم شده توان اجرایی خود را بسنجید.
 
3. استفاده از تکنیک های قدیمی
از دیگر اشتباهات متداول در تشریفات مجالس  بستن قرارداد بی سر و ته و ناقص برای دو برابر کردن سود با برخی از خدمات ارائه دهنده مجلس می باشد. برای ماندن در این بازار سعی کنید با افراد معتبر و با بندهای ویژه قرارداد ببندید.
 
4. ایجاد بازار سیاه
گاهی برخی از تشریفات مجالس با رائه نمونه کار دیگران در زمینه عکاسی، طراحی و ... به نام خود با یک قیمت ارزان تر، بازار سیاه ایجاد می کنند. که این کار در وهله اول باعث می شود نتوانند خدمات را به خوبی نمونه ارائه داده و در ثانی باعث بیرون رفتن از میدان رقابت به مرور خواهند شد.
 
5. تبلیغات مجازی
گاهی تبلیغات مجازی همچون طراحی و راه اندازی سایت و کسب رتبه مناسب در الکسا و همچنین تبلیغ وو ایجاد بنر در دیگر سایت های برتر می تواند در کوتاه مدت باعث می شود تا بخوبی شناخته شوید. اما توصیه ما به شما این است که آینده کاری خود را در نظر گرفته و از روش های حرفه ای تر در جهت توسعه و پیشرفت خود استفاده کنید و یا سعی کنید پس از بالا ماندن سایت با استخدام افراد حرفه ای آن را در همان رتبه نگه دارید و حتی ارتقا دهید.
 
6. تجاوز به مشاغل دیگر
گاهی برخی از این خدمات به جای توسعه کار خود و قرارداد بستن با مراکز حرفه ای به مشاغل دیگر تجاوز کرده که این خود یکی از اشتباهات متداول در تشریفات مجالس می باشد. به طور مثال به جای بستن قرارداد با یک عکاسی حرفه ای و پرداخت بخشی از سود به آنها با ااستخدام افراد آماتور اقدام به عکاسی و فیلمبرداری کرده که باعث می شود بهترین شب عروس و داماد خراب شود.
 
منبع:
دسته بندی: تشریفات مجالس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :