اسکارلت RF

تاریخ درج: 1398/10/05
اخیرا رویه ای نوآورانه ، ایمن و مؤثر در بازار جراحی زیبایی و پلاستیک رواج یافته است که به اسکارلت RF معروف است. به وسیله این تکنیک بدون درد و جراحی صورتی زیبا و جوان را در اختیار خانم ها قرار می دهد. این روش نسل جدیدی از فناوری جوان سازی پوست است که از رادیو فرکانس استفاده می کند و منجر به بهبود قابل ملاحظه پوست  می شود.
 
- چگونه کار می کند؟
اسکارلت با استفاده از یک قطعه دست کوچک که حاوی 25 میکرونیدهای طلایی است انجام می شود. این میکرونیدها اسکارلت RF زیر پوست نفوذ می کنند تا رادیو فرکانس را در محل مورد نظر تحویل دهند ، بدون اینکه به سطح خارجی پوست آسیب برساند. عمق نفوذ ، شدت و سرعت تحویل انرژی برای بهترین نتایج قابل کنترل است.
 
- مزیت های اسکارلت RF نسبت به لیزر 
اسکارلت RF انرژی زیر پوست را دقیقا در همان جایی که برای جوان سازی و سفت شدن به آن احتیاج دارید بدون آسیب رساندن به سطح پوست (اپیدرم) می دهد. بنابراین ، در مقایسه با  لیزرهای سنتی، حداقل به چند ساعت استراحت نیاز دارید. بعلاوه ، اسکارلت روی پوست شما ملایم تر است و لیزر آسیب دیدگی بیشتری دارد، بنابراین احتمال زخم یا سوختگی کمتر است. اسکارلت برخلاف لیزر ، با ملانین تعامل ندارد ، بنابراین برای انواع پوست با حداقل عوارض جانبی هایپر یا هیپوپیگمانتیون نسبتا بی خطر است.
 
- فواید اسکارلت
اسکارلت RF برای جوانسازی پوست ، سفت شدن پوست و به حداقل رساندن منافذ آن مؤثر است. بنابراین باعث بهبود چین و چروک و خاصیت ارتجاعی بافت می شود. همچنین در درمان آکنه ، زخم های ناشی از آکنه ، علائم کشش و هایپر هیدروز پوست موثر است.
 
- آماده سازی قبل از اسکارلت RF 
بر خلاف لیزرها ، اسکارلت RF  به هیچگونه آماده سازی خاصی احتیاج ندارد. به سادگی ما قبل از انجام جلسه پوست را تمیز می کنیم و یک لایه از کرم بی حسی را به مدت 30 دقیقه روی آن اعمال می کنیم.
 
- مدت زمان لازم برای دیدن نتیجه
بعد از جلسه دوم ، شما شاهد بهبود کلی در کیفیت پوست خود خواهید بود. درخشش بیشتر ، چین و چروک کمتر ، به حداقل رساندن منافذ ، سفتی و کشش بیشتر چند تغییر مثبت است که متوجه خواهید شد.
 
- تعداد جلسات مورد نیاز
معمولا برای جوانسازی پوست باید یک جلسه در ماه و در مجموع 3 الی 5 جلسه به فواصل یک ماه انجام دهید. پس از آن ، یک برنامه نگهداری توصیه می شود. برای شرایط دیگر ، لطفا با پزشک خود مشورت کنید.
 
- امکان ترکیب با روش های دیگر
بسته به شرایط پوستی شما اسکارلت RF می تواند با روش دیگری همچون پلاسمایی غنی از پلاکت ، سلولهای بنیادی یا مزوتراپی ترکیب شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. بسیاری از خانم ها آن را معجزه آسا می نامند که باعث درد نمی شود اما سود زیادی دارد.
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :