اثرات ریمل بر مژه

تاریخ درج: 1398/10/30
اگر یک نظرسنجی برای محبوب ترین محصول آرایشی وجود داشته باشد ، ریمل به احتمال زیاد هر بار در صدر این لیست قرار می گیرد. اغلب مردم از اثرات ریمل بر مژه جز زیبایی بی اطلاع هستند در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که خانم ها به صورت روزانه مردم از آن استفاده می کنند که شاید حتی از آن آگاهی نداشته باشند. 
 
- تاریخچه ریمل
این آیتم آرایشی-زیبایی از قدمت طولانی مدت برخوردار است و قدمت آن به دوران باستان مصر باز می گردد. در حالی که شکل اولیه ریمل در ابتدا شبیه یک کیک فشرده شده بود اما امروز ریمل اکنون به صورت لوسیون فروخته می شود که درون یک محفظه استوانه ای شکل قابل تحمل قرار دارد.
 
- مزایای ریمل
ریمل دارای چندین مزیت زیبایی است که از جمله آن می توان به افزایش ضخامت، طول و رنگ تیره تر به مژه ها می باشد که توجه همگان را به چشم شما جلب می کند و باعث ایجاد تعریف می شود. گرچه بسیاری از خصوصیات آن مثبت بوده اما اثرات کوتاه مدت و بلند مدت نیز وجود دارد که ممکن است خود را به مرور نشان دهد.
 
- اثرات کوتاه مدت ریمل بر مژه
در اصل ریمل، مژه را با یک رنگدانه و مایع طبیعی می پوشاند که این رنگ، مژه را عمیق تر نشان داده  و باعث برجسته تر شدن آن می شود. با این حال ، انجام این کار به صورت روزانه می تواند منجر به مشکلات خاصی شود که از جمله آن می توان به عفونت های چشمی اشاره کرد زیرا حتی گران ترین ریمل نیز دارای تاریخ انقضا هستند که متأسفانه ، بسیاری از افراد مدت ها پس از انقضای آنها همچنان از آنها استفاده می کنند. این می تواند منجر به مسائلی مانند قرمزی چشم ، عفونت های استاف و شرایط التهابی شود. برای جلوگیری از این نوع عفونت ها ، باید به تاریخ انقضا آن توجه داشته باشید.
نکته دیگر آن که قبل از خواب حتما آن  را بشویید، اگرچه ممکن است برداشتن ریمل قبل از خواب مهم به نظر نرسد ، اما ضروری است. ترک شستشوی آن حتی به مدت یک شب می تواند باعث سفت شدن و ریزش مژه های شما شود.دستمال مرطوب آرایش را روی میز کنار تخت خود بگذارید تا مطمئن شوید همیشه قبل از خواب آن را پاک کرده و تنبلی نمی کنید.
ریمل های ضد آب که بطور خاص برای حفظ حالت مژه در هنگام خیس شدن یا هنگام عرق کردن طراحی شده اند و برای ماههای گرم تابستان یا زمانی که هوا بشدت گرم یا بارانی است، ایده آل است. اما استفاده طولانی مدت از این ریمل باعث ریزش ، شکستگی یا نگرانی های دیگر می شود.
 
- اثرات طولانی مدت ریمل بر مژه
علاوه بر برخی از نگرانی های کوتاه مدت ، همچنین موارد متعددی در رابطه با استفاده طولانی مدت از ریمل وجود دارد. اکثر افراد برای غلیظ تر شدن مژه ها و رعایت کامل تر آنها از ریمل استفاده می کنند. با این وجود ، استفاده از آن برای مدت طولانی ممکن است باعث از بین رفتن مژگان شود. شکستگی و صدمه زدن به مژه ها واقعیتی است که برای بسیاری از استفاده کنندگان ریمل برای طولانی مدت وجود دارد. اگر مرتبا از موی مژه استفاده می کنید ، این یک مشکل شایع است. 
هیچ کس نمی خواهد پیرتر از آنچه که واقعا هست به نظر برسد. با این حال ، واقعیت این است که بسیاری از خانم ها با استفاده نادرست از ریمل و آرایش چشم ، باعث ایجاد چین و چروک  در اطراف چشم می شوند. اگر پوست خود را بیش از حد سخت بکشید ، محکم بزنید یا مالش دهید ، این می تواند باعث شود که پوست حساس اطراف چشم شما پیرتر به نظر برسد - و همچنین باعث ایجاد پف و پوسته شدن عروق خونی می شود. بنابراین ، هنگام از بین بردن آخرین بقایای ریمل خود ، همیشه ملایم باشید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :