ابزارهای اصلاح موی بدن مردان

تاریخ درج: 1398/10/21
مردان انگیزه های مختلفی از جمله پاکیزگی، خنکی در تابستان، نشان دادن عضله و ... برای از بین بردن موهای بدن خود دارند. خبر خوب این است که اکثر خانم ها مردی بدون مو را جذاب تر می بینند. ابزارهای اصلاح موی بدن مردان متفاوت بوده و به شما کمک می کند تا بدنی زیبا، تمیز و جذاب داشته باشید.
 
- قیچی 
اگرچه قیچی در اینجا انتخاب مناسبی نیست اما یکی از ابزارهای اصلاح موی بدن مردان می باشد. شما نمی توانید به یک سطح یکنواخت دست پیدا کنید و اصلاح آن طول خواهد کشید.
 
- ریش تراش 
ریش تراش برقی برای اصلاح و صاف کردن صورت طراحی شده است. با این حال ، آنها برای مقابله با موهای بلند و ضخیم در قفسه سینه مناسب نیستند مگر اینکه دارای اتصال گیره / برقی باشند. تصور می کنم مردانی که از ریش تراش برقی برای ریش خود  استفاده می کنند ، به راحتی می توانند از همان ریش تراش برای موهای بدن خود استفاده کنند. باز هم ، یک ریش تراش برقی ابزاری کارآمد برای زدن موهای بدن نیست. 
 
- تیغ یکبار مصرف
در مورد استفاده از تیغ یکبار مصرف به موهای سینه و شکم خود فکر کنید زیرا ابزار خوبی نخواهد بود. این مانند تلاش برای بریدن چمن با چاقوی کره است. زیرا موها با انبوه زیاد در تیغ جمع شده، تیغ ها را مسدود میکنند. البته شما می توانید بعد از هر بار اصلاح، موهای خود را از تیغه شستشو دهید ، اما ممکن است ساعت ها طول بکشد. سعی کنید قسمت فوقانی بدن خود را اصلاح کنید زیرا تیغه ها به سرعت کند می شوند.
 
- ریش تراش برقی
این یکی از بهترین ابزارهای اصلاح موی بدن مردان برای از بین بردن موی شکم و سینه است. آنها دقیقا برای همین منظور طراحی شده اند. برخی از آنها با استفاده از روش های تقویت کننده موهای زائد و اتصالات برای کنترل طول برش استفاده می کنند. تعجب آور است که ببینید که قیچی و تیغ های معمولی کارتریج ابزاری رایج تر از اصلاح کننده موهای واقعی بدن  هستند 
 
- گیره مو برقی
گیره مو یک ابزار عالی برای از بین بردن موهای بدن است ، به خصوص اگر موهای زیادی در بدن خود داشته باشید. اگر موهای سینه و شکمی پرپشت و متراکم دارید ، به یک جفت گیره موی مناسب نیاز دارید تا بخش عمده ای از موها را پایین بیاورید. 
 
- اپیلاسیون
این تنها روش از بین بردن موهای بدن است که ممکن است برای مردان کمی سخت و دردناک به نظر برسد. اگر موهای سینه و شکم شما تراکم کمی دارد و مساحت زیادی را نمی پوشاند ، درد کمتری را حس خواهید کرد. همچنین با انجام این کار مدت طولانی تری بدنی بدون مو خواهید داشت. در واقع شما در حدود 4 هفته از شر رویش مو در بدن خود خلاص خواهید شد. البته اگر رشد موهای شما زیاد باشد ممکن است این زمان به 2 تا 3 هفته کاهش پیدا کند. 
 
-کرم موبر
اگر دوست ندارید از گزینه های بالا برای رف موهای زائد بدن خود استفاده کنید، کرم های موبر نیز گزینه ای مناسب محسوب می شوند. این کرم ها تنها مختص به زنان نیستند و برای مردان نیز فرمول هایی برای انواع مو و پوست آنان وجود دارد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :