آرایش سبک و سلامت پوست

تاریخ درج: 1398/12/11
آرایش کردن باعث می شود تا چهره شما جذاب و متفاوت دیده شود و این یک ترفند کاربردی برای خانم ها محسوب می شود اما داشتن یک آرایش سبک و سلامت پوست اهمیت بیشتری دارد. این نوع آرایش علاوه بر صرف زمان کمتر، دارای مزایایی نیز می باشد که باعث می شود همیشه جذاب، طبیعی و زیبا دیده شوید.
 
1. احساس سبکی 
آرایش سبک علاوه بر سلامت پوست باعث احساس سبکی و شادابی در روزهای گرم تابستان می باشد. علاوه بر این نوع آرایش باعث تثبیت و عدم ریختن ارایش شما بر اثر تعریق می شود.
 
2. عدم تمدید آرایش
کمتر آرایش کردن و عدم تمدید ارایش باعث سلامت پوست می شود که یک آرایش ملایم و طبیعی این نیاز را برای شما بر آورده کرده و نیاز به تمدید آرایش در طول روز ندارید. همجنین وقت کمتری را نیز در پای آینه برای بیرون رفتن صرف کنید.
 
3. تضمین سلامت پوست
مهمترین مزایای داشتن آرایش سبک، سلامت پوست می باشد زیرا بر اثر آرایش زیاد منافذ پوست بسته شده و این خود عامل اصلی بروز جوش و آکنه بر روی پوست می باشد. بنابراین با یک آرایش ملایم و سبک علاوه بر تماس کمتر لوازم آرایشی و مواد شیمیایی با پوست سلامت آن را نیز تضمین خواهید کرد.
 
4. صرف هزینه کمتر
داشتن آرایش های سنگین و روزانه نیازمند صرف هزینه بیشتر برای خرید لوازم آرایشی است. بنابراین می توان یکی دیگر از مزایای داشتن آرایش طبیعی و ملایم صرف هزینه کمتر و پس انداز بیشتر می باشد. 
 
5. افزایش اعتماد به نفس
داشتن یک چهره طبیعی با آرایش ملایم باعث می شود تا دیگر افراد به جای توجه به زیبایی ظاهری و آرایش شما، خود فردی و مهارت های شما را مدنظر قرار دهند که این موضوع می تواند بی توجه به چهره اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.
 
6. راحتی قبل از خواب
پاک کردن آرایش قبل از خواب یکی دیگر از معضلات افرادی است که زیاد آرایش می کنند. در واقع شما با داشتن یک آرایش طبیعی و ملایم دردسر کمتری برای پاک کردن آرایش خود داشته و با صورتی تمیز به خواب خواهید رفت.
 
7. تطبیق با چهره واقعی
از آخرین و بهترین مزایای داشتن آرایش طبیعی و ملایم، عدم تفاوت با چهره واقعی بدون آرایش می باشد. این به شما کمک می کند تا افراد از دیدن چهره واقعی شما تعجب نکرده و شما را همانگونه که هستید بپذیرند. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :